Jednotlivé služby

Nevyužíváte našich služeb až tak často, ale jste si jistější když se na Vaše papíry občas mrkneme? Nepotřebujete mít naši plnou pozornost, ale stačí vám vědomí, že víte kde nás najdete nebo kam můžete zavolat AŽ budete potřebovat cokoliv řešit? Pak právě pro vás je tato forma spolupráce tím správným krokem!

Jak to celé vlastně funguje?

Úplně jste se nenašli ve variantě Balíčky služeb, přesto rádi naše služby využijete? Ty, které lze poskytnout jednorázově jsme pro Vás zpřístupnili! Stačí vyplnit formulář, po kliknutí na tlačítko "potřebuji vyřešit konkrétní věc", a do 2 pracovních dnů Vám naše paní asistentka zavolá, upřesníte si spolu Váš požadavek, pošle Vám Objednávkový list s kalkulací ceny, který stačí potvrdit emailem. Po odsouhlasení objednávkového listu Vám zašleme fakturu na dohodnutou částku, její splatnost je 5 dnů a můžeme začít vyřizovat.

Jaké služby lze objednat v Jednotlivých službách?

Hlášení pojistných událostí

Potřebujete uplatnit nárok na plnění z pojistné události a nevíte co všechno je třeba doložit, popř. co a kam vyplnit? Rádi Vám s tím pomůžeme, protože na každém slovu záleží!

Základní zpracování administrativy smluvních vztahů

Zažíváte radostné chvíle, vdáte se/oženíte, přestěhujete a ani si neuvědomíte, co všechno je potřeba v této věci zařídit ve Vašich tiskopisech. Zkrátka a dobře, změní se Vám životní situace a potřebujete jakoukoliv komunikaci s pojišťovnami či bankami, rádi Vám s ní pomůžeme!

Řešení pojistných událostí

Nevyplnila Vám pojišťovna tolik, kolik jste si představovali? V případě zamítnutí plnění pojistné události Vám pomůžeme při sepsání následného odvolání.

Vytvoření a správa klientského šanonu

Taky nemáte rádi když se Vám papíry všude povalují? Kde jsem jen to potvrzení založil? Tak tohle se Vám s šanonem od nás již nestane. Přehledně, věcně a srozumitelně!

Aktualizace produktového portfolia

Jaké smlouvy a kde máte, co platíte, co za to budete mít a kolik peněz vlastně budete mít na konci? Jestli Vás napadají tyto a mnohé další otázky, zavolejte, domluvíme Vám schůzku s našimi licencovanými spolupracovníky!

Administrace úvěrových produktů

Ztrácíte se u úvěrů kolik kde platíte nebo kdy máte dokládat dodatečné podmínky? V tom případě se Vám bude líbit tato služba. Společně všechny smlouvy projdeme a termíny Vám pohlídáme.

Krizový management – řešení krizových finančních situací

Během vteřiny se nám může změnit celý život, a proto je třeba reagovat pružně na jakoukoliv situaci. S námi na ni nejste sami!

Poradenství při správě majetku

Bydlíte a náhle se Vám změní životní situace. Jak ale prodat/koupit nemovitost tak, abych nemusel platit drahé služby realitky? Poradíme jak prodej a nákup nemovitostí nemusí být věda!

S námi Vás papíry nepřeperou!

  • Ušetříme Váš čas
  • Nemusíte se hrabat v papírech
  • Ušetříme Vás od vrásek starostí z papírování
  • Získáte pořádek ve svých papírech, už napořád
  • Víte na koho se obrátit když potřebujete cokoliv řešit
  • Vrátíme Vám úsměv na tvář
  • Je to jednoduché!

Jaké jsou ceny jednotlivých služeb?

TIP: při objednání něktérého z našich Balíčků služeb, naše služby vychází nejen mnohem levněji, ale také je můžeme řešit komplexněji >>>

Základní zpracování administrativy smluvních vztahů
Administrativní poplatek za jakýkoliv úkon, ať už je to příprava změnového formuláře, výpověď, přepočet, zjištění zůstatku na smlouvách, příprava výběru prostředků... Cena je uvedena za 1 úkon.
490 Kč
Hlášení pojistné události
Asistentce při nahlášení pojistné události. Cena je uvedena za 1 pojistnou událost.
550 Kč
Řešení pojistné události
Asistentce při odvolání se od výsledku šetření pojistné události.
990 Kč
Administrace úvěrových produktů
Schůzka, analýza již sjednaných smluvních vztahů s bankami či nebankovními společnostmi, následné kalkulace pro vyřešení situace.
2 490 Kč
Aktualizace produktového portfolia
V ceně je zahrnuto: Čas na přípravu na schůzku 1 hod, 2 hod schůzka, cestovné do 20km od našeho sídla.
2 990 Kč
Doplňková položka - cestovné
Účtováno pouze nad rámec 20km od sídla společnosti
15Kč/km
Doplňková položka - hodinová sazba
Účtována pouze nad rámec stanovených hodin v popisu služeb a účtuje se za každých dalších započatých 60 min
950 Kč
Administrativní poplatek
Administrativní náklady na odstoupení od smlouvy MIMO termín
1 000 Kč

Před objednávkou služeb si, prosím, přečtěte naše obchodní podmínky a zásady ochrany osobních údajů.

Přijímáme platby zabezpečenou platební branou GoPay.