Děsí Vás tato hromádka papírů?
Máte doma podobnou nebo ještě horší?
Výborně!
Vysypte šuplíky, zatřídíme Vaše papíry!
Také se Vám stalo, že jste:
- potřebovali nahlásit pojistnou událost, ale Váš finanční poradce Vám odmítl v této věci pomoci?
- zapomněli doložit následné dokumenty k hypotéce a banka si účtovala nemalé poplatky za nedodržení termínu?
- prošvihli termín technické kontroly u svého auta?
- nevěděli co vypsat do změnových formulářů, kde je vzít a kam je k čertu vlastně poslat?
- zjistili o několik let později, že nemáte platné revize ve své domácnosti?
- při policejní kontrole jste zjistili, že máte propadlý řidičský průkaz nebo občanku?
- se dostali do problémů, protože Vám doručovatel nedoručil dopis či jinou důležitou písemnost?
- někam založili papíry z pojišťovny a nevíte kam?
- zaplatili neúměrnou provizi realitní kanceláři v poměru provize : výkon?
- potřebovali řešit úmrtí živitele rodiny a po stránce finanční se dostali do nemilé situace?
Tyto a podobné situace řešíme u klientů denně.
Proto přicházíme s NOVINKOU na českém trhu a i o tyto situace se Vám postaráme!
Kdo jsme?
Jsme Ležákovi a v oboru finančního poradenství se pohybujeme již od roku 2005. Za tu dobu jsme přečetli a vytřídili několik tun Vašich papírů. Pomáháme běžným občanům orientovat se v džungli administrativních požadavků různých institucí a vyřešit finanční odškodnění a nároky u pojišťoven.
Naše služby jsou určené prioritně pro ty z vás, kteří chtějí:
- vědět, že pojistná událost je vyřešena bez zbytečného odkladu
- ušetřit čas a možná i nervy za obíhání poboček a různé vyřizování
- mít čistou hlavu bez termínů platnosti dokladů a věnovat se tomu, co je skutečně důležité - třeba sám sobě či rodině
- vědět co vypsat do změnových formulářů, kde je vzít a kam je poslat
- mít přehled o svých smlouvách a produktech i bez nutnosti přehrabování se v papírech
- neřešit dopisy, ale vědět, že je vše odesláno
- mít se na koho spolehnout i v oblasti hypoték a úvěrů
- mít vlastní, vytřízený a stále aktuální šanon
- mít se na koho spolehnout i při změně bydlení
- mít vše pod jednou střechou
U nás si každý vybere dle toho co mu nejvíce sedne!
Balíčky služeb
Využíváte našich služeb častěji a nedokážete si Vaše rodinné papírování představit bez řádu, pravidelné kontroly, naší podpory a pomoci? Nechcete řešit zbytečnosti a chcete nás mít za zády či po boku kdykoliv a v jakékoliv životní situaci? Pak právě pro Vás jsme si připravili tyto cenově výhodnější balíčky služeb.
Jednotlivé služby
Nevyužíváte našich služeb až tak často, ale jste si jistější když se na Vaše papíry občas mrkneme? Nepotřebujete mít naši plnou pozornost, ale stačí vám vědomí, že víte kde nás najdete nebo kam můžete zavolat AŽ budete potřebovat cokoliv řešit? Pak právě pro vás je tato forma spolupráce tím správným krokem!
S námi Vás papíry nepřeperou!
- Ušetříme Váš čas
- Nemusíte se hrabat v papírech
- Ušetříme Vás od vrásek starostí z papírování
- Získáte pořádek ve svých papírech, už napořád
- Víte na koho se obrátit když potřebujete cokoliv řešit
- Vrátíme Vám úsměv na tvář
- Je to jednoduché!
Jak to celé vlastně funguje?
- Varianta Balíčky služebPři objednání této varianty spolupráce vše teprve začíná! Aby vše ale bylo v pořádku, zašleme Vám do emailu, po výběru cenového balíčku, zálohovou fakturu na první měsíc/rok (dle zvolené varianty) služeb a návrh Smlouvy o doplňkových administrativních službách. Tu si, prosím přečtěte a s podpisem postupujte dle návodu v emailu. Vyplníme společně seznam produktového portfolia, podepíšeme navzájem a jakmile přijde první platba na náš účet, můžeme začít!
- Varianta Jednotlivé službyÚplně jste se nenašli ve variantě Balíčky služeb, přesto je rádi využijete? Ty, které lze poskytnout jednorázově jsme pro Vás zpřístupnili! Stačí vyplnit formulář, po kliknutí na "potřebuji vyřešit konkrétní věc" u Jednotlivých služeb, do 2 pracovních dnů Vám zavoláme, upřesníte si spolu Váš požadavek, pošleme Objednávkový list s kalkulací ceny, který stačí potvrdit emailem. Po odsouhlasení objednávkového listu Vám zašleme fakturu na dohodnutou částku, její splatnost je 5 dnů a můžeme začít vyřizovat.
S čím přesně Vám dokážeme pomoci?
Online finanční aktuality
Služby optimalizace domácnosti
Správa produktové dokumentace
Vytvoření a správa klientského šanonu
Poradenství při správě majetku
Klientská podpora
Základní zpracování administrativy smluvních vztahů
Komplexní zpracování administrativy smluvních vztahů
Aktualizace produktového portfolia – životní pojištění a tvorba rezerv
Administrace úvěrových produktů
Aktualizace produktového portfolia – neživotní pojištění
Řešení pojistných událostí
Krizový management – řešení krizových finančních situací
Připomenutí a správa termínů a lhůt
Garantovaná schůzka a porada
Jaká je cena našich služeb?
Ještě nedávno byla 0 Kč, ale s Vašim nepříjemným pocitem v pozadí, že jste nám něco dlužni. I když si velmi vážíme všech věcných darů, čokolád, domácích výrobků i pálenek, dospěli jsme do fáze kdy Vám chceme ulevit od těchto nepříjemných pocitů a prostě se vzájemně vyrovnat. Zkoušeli jsme také tyto benefity poslat na dodavetele energií a natankovat do nádrže našeho vozu, bohužel však bez kladného ohlasu či výsledku. Naše služby jsou tedy nově zpoplatněné, ceny začínají již od 290 Kč/ Balíček služeb a nebo od 490 Kč/úkon v případě Jednotlivých služeb. Přesný výčet služeb i s cenami najdete v našem ceníku po výběru formy naší spolupráce.
Jak můžeme spolupracovat?
Balíčky služeb
Využíváte našich služeb častěji a nedokážete si Vaše rodinné papírování představit bez řádu, pravidelné kontroly, naší podpory a pomoci? Nechcete řešit zbytečnosti a chcete nás mít za zády či po boku kdykoliv a v jakékoliv životní situaci? Pak právě pro Vás jsme si připravili tyto cenově výhodnější balíčky služeb.
Jednotlivé služby
Nevyužíváte našich služeb až tak často, ale jste si jistější když se na Vaše papíry občas mrkneme? Nepotřebujete mít naši plnou pozornost, ale stačí vám vědomí, že víte kde nás najdete nebo kam můžete zavolat AŽ budete potřebovat cokoliv řešit? Pak právě pro vás je tato forma spolupráce tím správným krokem!
Co o nás říkají klienti?
Prošli jsme dokumenty a pravidelně se staráme o 1 200 klientů.
S panem Rostislavem Ležákem máme velmi dobré zkušenosti. Jsme v kontaktu během celého roku. V případě, že je potřeba jednat ohledně pojistné události, je vždy ochotný poradit a vyřídit vše potřebné. Pokud zjistí, že se nám změnila rodinná situace, ochotně poradí a navrhne pro nás výhodnější řešení přímo na míru. Jinde jsem se s takovým jednáním nesetkala. Určitě doporučuji.
Rosťa Ležák je náš rodinný finanční poradce. Když něco potřebujeme přijede a v pohodlí našeho domova vše vysvětlí a zařídí. Máme už několikaleté dobré zkušenosti a rádi jej doporučujeme i dál.
Reference, jen výborné!!! 😊 Vždy, když potřebujeme pomůže a poradí. Doporučila jsem jej spoustě lidem a myslím, že jsou s jeho firmou spokojeni. Neměnila bych. Jen tak dál a rozhodně doporučuji! 😊
Se službami a poradenstvím pana Ležáka jsme velmi spokojeni vždy nám bylo dobře porazeno, dle aktuálních potřeb naší rodiny. Komplexní služby využíváme již řadu let a dnes si již bez Ležáků "papírování" ani nedokážeme představit. Doporučuji!
Vyberte si ze 2 variant spolupráce:
Balíčky služeb
Využíváte našich služeb častěji a nedokážete si Vaše rodinné papírování představit bez řádu, pravidelné kontroly, naší podpory a pomoci? Nechcete řešit zbytečnosti a chcete nás mít za zády či po boku kdykoliv a v jakékoliv životní situaci? Pak právě pro Vás jsme si připravili tyto cenově výhodnější balíčky služeb.
Jednotlivé služby
Nevyužíváte našich služeb až tak často, ale jste si jistější když se na Vaše papíry občas mrkneme? Nepotřebujete mít naši plnou pozornost, ale stačí vám vědomí, že víte kde nás najdete nebo kam můžete zavolat AŽ budete potřebovat cokoliv řešit? Pak právě pro vás je tato forma spolupráce tím správným krokem!