Děkujeme a gratulujeme k rozhodnutí,

jsme připraveni vyřešit Váš požadavek, ale POZOR! ještě potřebujeme doladit pár detailů:

Co se bude dít dál?

Do uvedené emailové schránky jsme Vám už zaslali potvrzení o přijetí požadavku a VOP k přečtení.

Do 2 pracovních dnů Vám zavoláme a upřesníme, popř. doladíme, Váš požadavek. Připravíme formulář Objednávka administrativních doplňkových služeb vč. výsledné kalkulace ceny služeb, který Vám zašleme na email ve formátu pdf. k odsouhlasení. Dle Vaší odpovědi na zaslaný email, svou objednávku vč. ceny odsouhlasíte, poté můžeme přejít k vykonání požadované služby a k zaslání na email řádnou daňově uznatelnou fakturu.

PS: I naše emaily se umí občas zatoulat. Kdybyste náhodou náš email hned nenašli, zkontrolujte si i složky Hromadná, Promo akce či Spam a přidejte si naši adresu kancelar@poradenstvilezakovi.cz mezi bezpečné adresy. Pokud nevíte jak na to, zavolejte 773 623 563, Maruška Vás dokáže navést po telefonu.